1. Sprzedający:
PHU Marathon Katarzyna Szostkowska z siedzibą przy ul. Gromadzka 46, 30-719 Kraków NIP: 679-267-41-18 REGON: 120830668
2. Przedmiotem sprzedaży jest usługa transportowa. Wycena jest ustalana indywidualnie uwzględniając liczbę pasażerów, ilość kilometrów oraz czas trwania usługi.
3. Transakcje płatnicze za wykonanie usługi będą realizowane na podstawie linków do płatności za pośrednictwem Przelewy24.
4. Konsument i/lub przedsiębiorca może nawiązać kontakt z Sprzedawcą:
a. za pomocą poczty elektronicznej, wysyłając wiadomość na adres e-mail: biuro@marathon.com.pl
b. telefonicznie, pod numerem telefonu: 510 822 833, 511 111 833
c. za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na stronie internetowej
5. Metody płatności za usługę transportową możliwe są poprzez link do płatności wygenerowany za pośrednictwem Przelewy24, płatność kartą/blik, przelew tradycyjny.
6. Termin dostawy – usługa transportowa zostaje dostarczona zgodnie z terminem określonym w umowie ze składającym zamówienie konsumentem i/lub przedsiębiorcą.
7. Czas realizacji zamówienia jest określony w umowie, który jest ustalany indywidualnie wraz z konsumentem i/lub przedsiębiorcą.
8. Odstąpienie od umowy
a. Składający zamówienie może odstąpić od umowy bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14 dni.
b. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy konsument i/lub przedsiębiorca musi poinformować sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia wysłane pocztą elektroniczną na adres e-mail: biuro@marathon.com.pl. Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
c. W przypadku odstąpienia od umowy za pośrednictwem poczty elektronicznej sprzedawca prześle do konsumenta i/lub przedsiębiorcy niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy.
d. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby konsument i/lub przedsiębiorca wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
e. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedawca zwraca konsumentowi i/lub przedsiębiorcy wszystkie otrzymane od niego płatności niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym sprzedawca został poinformowany o decyzji konsumenta i/lub przedsiębiorcy o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrotu płatności sprzedawca dokonuje przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez konsumenta i/lub przedsiębiorcy w pierwotnej transakcji, chyba że konsumenta i/lub przedsiębiorcy wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie.
9. Reklamacje
a. Postanowienia niniejszego punktu dotyczą zgłaszania i rozpatrywania reklamacji związanych z umową o świadczenie usługi transportu zawartą na piśmie. Reklamacje będą rozpatrywane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz postanowieniami umowy.
b. Reklamację może zgłosić konsument i/lub przedsiębiorca, jeśli wykonana usługa nie odpowiada ustaleniom zawartym w umowie lub została wykonana nienależycie przez sprzedawcę.
c. Reklamację należy zgłosić niezwłocznie po zauważeniu nieprawidłowości, jednak nie później niż w terminie 14 dni roboczych od dnia wykonania usługi.
d. Reklamację należy składać na jeden z poniższych sposobów:
– Pisemnie na adres korespondencyjny: PHU Marathon Katarzyna Szostkowska, ul. Gromadzka 46, 30-719 Kraków
– Wysyłając wiadomość na adres e-mail: biuro@marathon.com.pl
e. Reklamacja powinna zawierać następujące informacje:
– Imię, nazwisko lub nazwę firmy konsumenta/przedsiębiorcy,
– Adres zamieszkania/siedziby oraz adres e-mail,
– Data wykonania usługi,
– Szczegółowy opis nieprawidłowości związanych z wykonaniem usługi,
– Miejsce wykonania usługi oraz szczegóły dotyczące jej przebiegu.
f. Reklamację rozpatruje upoważniony przedstawiciel firmy PHU Marathon Katarzyna Szostkowska, który dokona oceny przedmiotu reklamacji oraz jej zasadności w terminie 14 dni roboczych od jej otrzymania.
g. Konsument i/lub przedsiębiorca zostanie poinformowany o decyzji w sprawie reklamacji w formie pisemnej, przesłanej na podany adres e-mail lub adres korespondencyjny, nie później niż w terminie 14 dni roboczych od daty rozpatrzenia reklamacji.
h. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za zasadną, po przeprowadzeniu analizy z konsumentem i/lub przedsiębiorcą, ustalana będzie wysokość rekompensaty, która może przyjąć formę zwrotu środków do wysokości wartości zamówienia lub rabatu na kolejne usługi.
i. Sprzedawca zobowiązany jest do realizacji ustalonej rekompensaty w terminie uzgodnionym z konsumentem i/lub przedsiębiorcą, jednak nie później niż w ciągu 12 miesięcy od daty uznania reklamacji.
j. Reklamacja może zostać uznana za nieuzasadnioną, jeżeli nieprawidłowości wykonania usługi wynikały z przyczyn niezależnych od sprzedawcy, takich jak siła wyższa, działania osób trzecich lub okoliczności niezawinionych przez sprzedawcę.